Denk & Doe dagen van GRS

In september zijn voor de Nederlandse en Belgische leden van GRS ‘Denk & Doe dagen’ georganiseerd. Op deze dagen gaan de tuincentrumondernemers gezamenlijk aan de slag om met, en van elkaar te leren en te doen. Er worden ongeveer 4 van deze dagen per jaar georganiseerd. In september waren er voor het eerst twee aparte dagen, 1 voor Nederland en en 1 voor België in samenwerking met Unizo.

Dit keer stonden de Denk & Doe dagen in het teken van Facebook Marketing. Facebook is nog steeds een zeer krachtig business-to-consumer kanaal om omzetgroei mee te realiseren. Ook zeker voor de tuincentrumbranche, aangezien een belangrijk deel van die doelgroep (65 plussers) de snelst groeiende doelgroep van Facebook is!
De docenten lieten de deelnemers stap voor stap zien wat allemaal mogelijk is op Facebook en hoe je je als bedrijf nog beter kunt profileren. ‘Er was veel interactie mogelijk en concrete feedback waarmee we direct aan de slag konden gaan en dat maakte de bijeenkomst zeer boeiend en waardevol’, aldus meerdere deelnemers.

Kortom twee zeer leerzame Denk & Doe dagen met een hele mooie opkomst voor zowel Nederland als België. Het doel is om ook in 2019 weer een aantal van deze dagen te organiseren.