GRS Denk & Doe dagen wederom een succes

Onlangs organiseerden GRS Retail en GroenRijk twee Denk & Doe dagen voor hun leden. Deze dagen bevatten een mix van theorie en praktijk. De tuincentrumondernemers gaan gezamenlijk aan de slag om met en van elkaar te leren en te doen.

In België stond de Denk & Doe dag volledig in het teken van Online marketing. Nadat tijdens een eerdere Denk & Doe dag de Facebook-marketing aan bod kwam, was de aandacht nu gericht op Instagram en op de website. Beide workshops werden enthousiast door de ondernemers ontvangen. Er was veel interactie en ruimte voor persoonlijke aandacht. Een van de ondernemers heeft zelfs ter plekke een Instagram account aangemaakt!

Tijdens de Denk & Doe dag in Nederland werd uitgebreid ingegaan op het gebruik en de mogelijkheden van RetailVista bij de automatisering. Automatisering is immers dé basis van de bedrijfsvoering. Gedurende de dag ontvingen de ondernemers praktische informatie om optimaal gebruik te kunnen maken van de data die GRS voor hen beschikbaar stelt.

Beide Denk & Doe dagen waren weer een mooie aanvulling op de reeds aanwezige kennis van de ondernemers. In september staan twee nieuwe Denk & Doe dagen gepland.